בדיקת זכאות לפיצוי
יד אוחזת בכובע קשיח צהוב

תאונות עבודה

כשהלקוח נלחם על בריאותו, אני נלחמת עבורו!

עו"ד אביבה גלאי לשירותך עם ניסיון של מעל 20 שנה

עובד שנפגע בזמן העבודה, חלה במחלה הקשורה למקצוע בו הוא עובד או שהיה מעורב בתאונה בדרך לעבודה או ממנה ונגרם לו נזק גוף, זכאי לממש את זכויותיו מול המוסד לביטוח לאומי, בתביעת נזיקין נגד הגורם הפוגע או בתביעה במסגרת פוליסת ביטוח פרטית (אובדן כושר עבודה, פנסיית נכות, ביטוח תאונות אישיות וכו').

אדם שנפגע בתאונה המוכרת כתאונת עבודה חווה משבר פיסי וכלכלי, כאשר הוא מאבד את כושר העבודה שלו. ההתנהלות מול המוסד לביטוח לאומי אורכת זמן ובינתיים הוא נותר ללא מקור פרנסה ולעיתים גם חושש להגיש תביעה נגד המעביד.

עצות כלליות לנפגעי תאונת עבודה

  1. מומלץ ורצוי לרשום את פרטי העדים לפגיעה ולצלם את מקום התאונה
  2. יש לדווח למעביד מייד על התאונה ולהצטייד בטופס 250.
  3. יש לפנות לקבלת טיפול רפואי בסמוך ככל האפשר למועד הפגיעה ולציין כי מדובר בתאונת עבודה. יש לשמור על כל המסמכים הרפואיים המעידים על הטיפול ותוצאותיו.
  4. יש לוודא כי נסיבות הפגיעה נרשמו במדויק במסמך הרפואי הראשוני.

אילו מסמכים מומלץ להביא לפגישה הראשונה עם עורך הדין?

  1. כל המסמכים הרפואיים שנאספו מאז הפנייה הראשונית לטיפול.
  2. תמונות ממקום התאונה.
  3. תלושי משכורת.
  4. קבלות בגין הוצאות הקשורות בתאונה (כגון מוניות, עזרה בבית, הוצאות רפואיות וכו').
  5. פוליסות ביטוח פרטיות .

תהליך הטיפול בתביעה

  1. פגישה ראשונית במשרד ללא התחייבות
    פגישה ראשונית במשרד, עם עו"ד אביבה נטרביץ גלאי, במסגרתה הלקוח מקבל הסבר מלא בדבר הליך הטיפול בתביעה, האסטרטגיה הנכונה לניהול התביעה והערכה של סיכויי התביעה.
  2. מעקב רפואי ופניה ראשונית לגורמים הרלונטיים
    עם פתיחת התיק אנו פונים מיד לגורמים הרלונטיים (חברת הביטוח, המוסד לביטוח לאומי , המעביד וכו'), ובמקביל עוקבים אחר מצבו הרפואי של הלקוח ודואגים לאיסוף וקבלה של כל המסמכים הנחוצים לגיבוש התביעה.
  3. ליווי משפטי
    ליווי וייצוג משפטי בועדות הרפואיות של המוסד לביטוח לאומי עד לקביעת אחוזי הנכות המקסימליים האפשריים.
  4. הגשת תביעה לפיצוי
    עם סיום תהליך ההחלמה, וכשברור מהו היקף הפגיעה והנזק, מוגשת תביעת פיצוי לחברת הביטוח, ובמקרים מתאימים מוגשת תביעה גם לבית המשפט
  5. קבלת פיצוי

צרו עמנו קשר עכשיו ונתחיל בתהליך

לפנייה מהירה להתייעצות עם עו"ד המתמחה בדיני נזיקין בכלל ובנושא תאונות עבודה בפרט, סמוך ככל האפשר למועד התאונה, ישנה חשיבות רבה. הפנייה המהירה להתייעצות משפטית מקלה על ביצוע פעולה יעילה מול כל הגורמים הרלבנטיים וקבלת הפיצוי המקסימלי האפשרי. במקרים רבים ניתן לקבל פיצוי מהגורמים המתאימים גם בחלוף הזמן, אך הפעולה תמיד תהיה יעילה יותר ומהירה יותר אם היא מבוצעת סמוך ככל האפשר למועד הפגיעה.

למשרדנו מעל ל- 35 שנות ניסיון בייצוג עובדים שנפגעו בתאונות עבודה וסבלו מנזקי גוף בדרגות חומרה שונות  במגוון פגיעות (פגיעות אורטופדיות, שברים, פגיעות בעמוד השדרה, קטיעת איברים, פגיעות חודרנית בעיניים, תאונות עבודה קטלניות, ירידה בשמיעה, מחלות בדרכי הנשימה, מחלות עור ועוד). אנו מייצגים נפגעי תאונות עבודה בוועדות הרפואיות של המוסד לביטוח לאומי, בהליכי ערעור בבית הדין לעבודה, בערכאות האזרחיות בתביעות נזיקין ובתביעות נגד חברות הביטוח, כשאנו עובדים בשיתוף פעולה עם מיטב המומחים בתחום הרפואה והבטיחות.

לקביעת פגישת יעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים כאן>>

עיצוב ובניית אתרים webthenet