לא פעם, בתום טיפול רפואי שלא צלח, או כשנודע לחולה על מחלה שלא אובחנה בזמן, מרגיש המטופל כי הרופא המטפל התרשל במילוי תפקידו. אולם, לא בכל מקרה טיפול רפואי כושל מעיד בהכרח על רשלנות המצדיקה תביעה. לצורך הגשת תביעת רשלנות רפואית, על התובע להוכיח כי הגורם המטפל התרשל במילוי תפקידו ופעל שלא בהתאם לסטנדרט המקובל. .
אם קיבלת טיפול רפואי שנכשל או שנגרם לך נזק בשל טיפול לקוי, אנחנו יכולים לעזור לך.
מהם שלבי הטיפול בתיק רשלנות רפואית?
- פגישה עם עורך דין המתמחה בתביעות רשלנות רפואית.
במהלך הפגישה יועבר לעורך הדין בפירוט כל המידע על העבר והרקע הרפואי של הלקוח, ועל מהלך הטיפול ותוצאותיו. הלקוח יחתום על טופס ויתור על סודיות רפואית, כדי שעורך הדין יוכל להזמין את תיקיו הרפואיים של הלקוח מהמוסדות הרפואיים הרלוונטיים.
- איסוף כל חומר רפואי רלוונטי מהמוסדות הרפואיים בהם טופל הלקוח.
- הפניית החומר הרפואי לעיונו של רופא מומחה בתחום הרלוונטי. בתום העיון הראשוני, ייתן הרופא הערכה ראשונית בדבר הטיפול שניתן ללקוח והאם הייתה בו משום רשלנות שגרמה לנזק.
- עם קבלת הערכת הרופא המומחה, תערך פגישה נוספת עם הלקוח ובה יוחלט האם יש מקום לפתוח בתביעה נזיקית, מה תהיה האסטרטגיה בניהול התביעה ובאילו חוות דעת רפואיות יש להצטייד לצורך ניהול התביעה.
- ייצוג הלקוח בתביעה, עד לקבלת הפיצוי המקסימאלי.
למשרדנו ניסיון רב בניהול תביעות רשלנות רפואית בתחומים שונים – רשלנות בלידה, כירורגיה, טיפולי שיניים, פלסטיקה, רפואה פנימית ועוד. אנו עובדים בשיתוף פעולה ומתייעצים עם מיטב המומחים בתחומי הרפואה השונים.
לקביעת פגישת יעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים כאן.