בדיקת זכאות לפיצוי

נזקי גוף

נזקי גוף ותאונות דרך

נתקלת במכשול או במפגע במדרכה ו/או שטח ציבורי כהולך רגל ונגרם לך נזק גוף? ייתכן ומגיע לך פיצוי. למשרדנו ניסיון רב בייצוג תובעים בתביעות נגד עיריות, רשויות מקומיות ובעלי שטחים ציבוריים בגין נזקי גוף שנגרמו כתוצאה מנפילה או פגיעה אחרת בשטח ציבורי שנמצא באחריותם.

במקרה שהנפילה או הפגיעה ארעה בדרך לעבודה או בדרך חזרה מהעבודה הביתה, התאונה תוכר כתאונת עבודה ואנו נסייע לנפגע למצות את זכויותיו גם במוסד לביטוח לאומי.

לפנייה מהירה להתייעצות עם עו"ד המתמחה בדיני נזיקין בכלל ובנושא תאונות בפרט, סמוך ככל האפשר למועד התאונה, ישנה חשיבות רבה. הפנייה המהירה להתייעצות משפטית מקלה על ביצוע פעולה יעילה מול כל הגורמים הרלבנטיים וקבלת הפיצוי המקסימלי האפשרי. במקרים רבים ניתן לקבל פיצוי מהגורמים המתאימים גם בחלוף הזמן, אך הפעולה תמיד תהיה יעילה יותר ומהירה יותר אם היא מבוצעת סמוך ככל האפשר למועד הפגיעה.

למשרדנו מעל ל- 35 שנות ניסיון בייצוג תובעים שסבלו מנזקי גוף בנסיבות תאונתיות שונות ובדרגות חומרה שונות, במגוון פגיעות. אנו מייצגים נפגעי תאונות בוועדות הרפואיות של המוסד לביטוח לאומי, בהליכי ערעור בבית הדין לעבודה, בערכאות האזרחיות בתביעות נזיקין ובתביעות נגד חברות הביטוח, כשאנו עובדים בשיתוף פעולה עם מיטב המומחים בתחום הרפואה והבטיחות.

לקביעת פגישת יעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים כאן.

 

עצות כלליות לנפגע כתוצאה ממפגעי דרך/החלקה במקום ציבורי

  1. יש לפנות לקבלת טיפול רפואי בסמוך למועד התאונה .
  2. מומלץ לרשום את פרטי העדים לתאונה.
  3. מומלץ לצלם את המפגע ואת מקום התאונה.
  4. במקרה של החלקה או נפילה באולם ארועים/ מסעדה/מלון/חנות או קניון יש לדווח על כך לאחראי במקום ולקבל את פרטיו.
  5. יש לפנות לייעוץ משפטי אצל עורך דין המתמחה בתחום.

אילו מסמכים מומלץ להביא לפגישה הראשונה עם עורך הדין?

  1. מסמכים רפואיים רלבנטיים.
  2. תמונות ממקום התאונה.
  3. תלושי משכורת – 3 חודשים לפני התאונה ו- 3 חודשים לאחר התאונה.
  4. קבלות בגין הוצאות הקשורות בתאונה (כגון מוניות, עזרה בבית וכו').

תהליך הטיפול בתביעה

  1. פגישה ראשונית במשרד ללא התחייבות
    פגישה ראשונית במשרד, עם עו"ד אביבה נטרביץ'-גלאי, במסגרתה הלקוח מקבל הסבר מלא בדבר הליך הטיפול בתביעה, האסטרטגיה הנכונה לניהול התיק והערכת סיכויי ההצלחה של התביעה.
  2. מעקב רפואי ופניה ראשונית לגורמים הרלונטיים
    עם פתיחת התיק אנו פונים מיד לגורמים הרלבנטיים (בעלי המקרקין, חברות הביטוח, המוסד לביטוח לאומי וכו'), ובמקביל עוקבים אחר מצבו הרפואי של הלקוח ודואגים לקבלה ואיסוף של כל המסמכים הנחוצים לגיבוש התביעה, ובמקרים מתאימים מלווים את הלקוח בועדות הרפואיות של המוסד לביטוח לאומי.
  3. 3. הגשת תביעה לפיצוי
    עם סיום תהליך ההחלמה, כשברור מהו היקף הפגיעה והנזק, מוגשת תביעת פיצוי לגורמים הרלבנטיים ובמקרים מתאימים מוגשת תביעה גם לבית המשפט.
  4. קבלת פיצוי

לקביעת פגישת יעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים כאן.

עיצוב ובניית אתרים webthenet